2013. július 11., csütörtök

Áhooly!! ☺

Kedves Olvasók!

Ma létrehoztam egy újabb blogot, amiben találhatok kritikákat, fejléceket, néha hozok gifeket, karaktereket is! Folyamatosan fog bővülni minden lap. Tegnap töltöttem le a GIMP2 eddig csak photoscapet, és photofiltreét használtam (mostmár Gimp2-őt és Photoscapet). Azért hoztam létre e blogot.Csináltam már pár embernek densing átalakítást, kritikát, és fejlécet is. Oldalt a moduloknál láthatjátok, hogy miket lehet kérni de ez is fog bővülni.  A kritika írásom abban fog eltérni hogy hosszasan leolvasom, és próbálok segíteni mindenkinek különböző dolgokban. Külön lehet kérni csak tartalomról, kinézetről, és egyszerre mind a kettőről. Remélem tetszeni fog a blog, és mindenki szívesen nézz be hozzám!  Puszil és ölel titeket:Mandy

2 megjegyzés:

  1. Nem akarok kötekedni, de olyan ember miért csinál egy desinos oldalt, aki még szerkeszteni sem tud?!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Basszus.... te minden blogba bele kötsz .? -.-" amúgy miért is nem tudok szerkeszteni?? :D Amúgy mindenki magából indul ki :*

      Törlés