2013. július 22., hétfő

Kritikák #5+Vörös hajú lányok #6

3.Kritika

Link:http://liampaynefanficitions.blogspot.hu/


Kinézet:A fejléced 1 kissé üres, de tetsziik:), és passzol a háttérhez:).Több modul kéne, mert ez így üres, én betenném hogy hányan látogatták meg a blogot, cseréket tennék ki, chatet stb...
Értékelés:10/7
Tartalom:A prolorogus nagyon érdekes teetsziik :). Alapból odavagyok az ilyen blogokért, akinek a blogban meghalt 1 családtagjuk és boszútálni akarnak! :D. Választékos a szókincsed, és szépen írsz, azt hiszem szereztél 1 rendszeres olvasót ;).
Értékelés:10/10
Összesítve:Csak az elrendezést változtasd meg (a modulokat) és nagyon jó lesz, csak így tovább:)


4.Kritika

Link:http://banett2001.blogspot.hu/


Kinézet:1. Sürgő átalakítás!! A png fejlécek nem jól néznek ki, általában azért is, mert ha megnagyobbítod a png-ket, akkor kissé homályosak lesznek,mint nálad. 2.Túl nagy, ami így nagyon rosszul néz ki, le kéne méretezni 940x440-re, úgy jobban nézne kii!! 3.Túl üres a fejléc főleg jobb oldalt! Látom neked is meg maradt ez a Vízjel sablon, nem baj legalább így illik a fejléchez, bár én inkább valami bloghátteret tennék be. Nagyon kevés a modul! Én több modult tennék be!
Értékelés:10/5
Tartalom:Az 1 fejezet tetszik, alapvetően tetszik a történet, de hiányolok 1 kis pluszt belőle. Én se tudom hogy mit, de valamit.
Értékelés:10/8
Összesítve:Sürgősen javíts a kinézeten a többi rendben van:)


5.Kritika

Link:http://www.koganstory.blogspot.hu/

Kinézet:Nincs fejléc ami nagyon rossz(szívesen csinálok neked).Túl zsúfolt az egész, az Actors része tetszik a legjobban. Az "Üzenet tőlem nektek" is lehetne hosszabb.
Értékelés:10/4
Tartalom:A sztori tetszik :), helyesírási hibákat nem nagyon találtam.
Értékelés:10/8
Összesítve:Te is javíts a kinézeten, a többi nálad is rendben van:)


Vörös hajú lányok


















5 megjegyzés:

  1. nincs mit :) örülök hogy segíthettem :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!nem tudod a felülről a harmadik lány teljes nevét?Köszike!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bemásoltam google-ba a kép URL-címét és ezt a nevet adta ki 'Felicia Day'.:)
      https://www.google.hu/search?q=f%C3%A9licia+day&sa=X&tbm=isch&tbo=u&source=univ&ei=0cTSUvu-MrCZyQOA04GoBw&ved=0CDUQsAQ&biw=1024&bih=652

      Törlés